Har besök av en kändis!


Se så tuff jag är.
Man kan ju nästan tro att jag och Lady Gaga sitter och softar i mitt rum!
Dock är det ju bara en-minutsskillzen på paint.

Jag ska bli bleeek<3
Det är fint! Fast jag blir nog inte så jättefin. Ser bara sjukare och sjukare ut ju blekare jag blir.
Typ blodådrorna lyser igenom och det ser ut som jag har blåa påsar under ögonen ibland :(
Plus att när jag tränar så blir jag jättelätt röd i ansiktet!
På tal om träning så hade tydligen kassörskan gjort fel så jag får bara vara med på gruppträning (och det suger hårt!) och får inte gymma. Jag som tänkte bli biff...

Förrästen så har snön äntligen kommit<333333


Kommentarer
Postat av: Erika - VIKTKAMPEN

Tack! Vad snällt av dig! Hoppas du fortsätter följa min livs resa? :)

2010-12-01 @ 22:41:16
URL: http://junigirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0