Tudiloo!

Idag skulle jag till skolsyster, men hon kom aldrig (JAAA DISSEN!!!) så jag slapp.
Imorgon kommer jag dö i skolan. Orkar seriöst inte gå!
Ska sätta upp en lapp på skopet där det ska stå ''Vem har galnast stil på skolan?'' och Leila ska ha en som det står ''Vem vill leka sjörövare?''.
Aa, för de som inte förstod så är det ett blankt papper som man ska man svara på!
Förrästen så ska jag köpa en peruk (hahaha mobbad). Ska hitta en jättefin som ser äkta ut som jag kan ha när jag har bad hair day.
Hittat en men jag vet inte. Påminner lite om Ronja Rövardotter.
Men skit samma, den kostade typ 90 spänn och det är det väl värt. Frågan är bara vad frakten kommer gå på eftersom den är utomlands ;)
Alltså. När det står fri frakt, menar de hela världen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0