Cambilder!

Jag kom på en sak. Det värsta någon skulle kunna snoka igenom på min dator är min cam-mapp!
Cam-mappen är sjuuuuukt ful och pinsam, eftersom mer än hälften av alla bilder och videoklipp är sjuuukt töntiga och oseriösa. Men cam är ett sjukt bra sätt att få tiden att gå!
Jag skojar inte, det är nog ingen gång som jag har öppnat camen och inte tagit någon oseriös bild.
Fast bilderna är väl inte så jättefarliga i sig egentligen, men på tanke att jag faktist har suttit själv och tagit de är det pinsamma ;)

Den här bilden är till och med sjukt vacker jämfört med andra som finns, som jag dock inte tänker lägga in ;)

Och för tillfället gillar jag inte att ta mig till och från skolan, eftersom mamma förbjuder mig att använda hennes cykel och min är sönder, plus att jag inte har något skåp så jag får bära min sjuuuukt tunga väska med typ 7 tjocka mappar i.
Tuuuur då att man är i så sjukt bra form och har feta muskler i armarna.
Nej men jag och Leila ska träna på torsdag, ska köpa träningskort med. Hoppas på att få upp lite kondis, och muskler så jag kan slå ner folk! Nej men lite muskler skulle inte direkt skada min kropp :(
Då kanske jag inte har ''mardrömmar'' ibland om att jag är i slagsmål och inte kan röra musklerna, bara får stå och ta emot slagen, hemskt!!

Kommentarer
Postat av: josefine

vilken lyx du får då! D:

2010-11-10 @ 07:57:28
URL: http://tjenadrottningen.blogg.se/
Postat av: :)

Kan du inte visa en bild på din industrial piercing duvet den med staven. Tkr sån är riktigt snygg asså!

vart gjorde du den ngnstans och gjorde det ont? Har hört att det ska göra riktigt ont!

2010-11-10 @ 21:51:51
Postat av: rikki

maaaahh sluta va så snygg för faen!!!! ;DDD :*

2010-11-25 @ 21:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0