~Headline~

Blablablaaaa, idag ska jag spinna med min syster, puuuuurrrrrrr. Neee men cykla, u got it.
Min seeepis (septum) sviiiider. Oooch jag halkade i skolan idag och landade på armbågen. Deb började blöda och jag fick en bula. Kuuuuul. Skadeglädje är den bästa glädjen. Sen idag var det första gången på typ över ett år som jag har gjort något på idrotten, handboll. Kul.
Nej men man kutade ju typ bara rakt över plan, passar, passar, springer tillbaka. Försvarar målet, kutar. Fick världens hårdaste boll på armen. Ville vråla men höll mitt pokerface, fick beröm av lärarn.
Fick även dagens kommentar<3
Tjej i min klass: Ååååååh, du har tagit bort tandställningen! :D
Jag: Jaa, typ för ett år sen :)
Liksom whoooot. Så mycket som jag har gått och flinat och garvat så hade hon inte sett att jag inte hade haft en tandställning på ett år!
Fast nu när jag tänker efter så är det typ bara ett halvår. Eller nej, mer. Aja. Close enough ;)
Tyyyyyp dagens outfit. Alltså ''dagens outfit'' låter fett töntigt :(
Men typ kofta, bruna strumpbyxor och någon t-shirt. Kände mig cool.
Vill ha helg, nuuuu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0